onsdag 11. februar 2009

Barnerom

Her i huset har vi bare to soverom så småprinsene deler det største soverommet,
og det tror jeg de er godt fornøyd med begge to!:)
Storebror sin seng!


Bilde som pappan også hadde på sitt gutterom:)



Gyngestol som lillebror fikk i dåpsgave av oss:)
Under puta og bamsen har jeg skrevet på navnet til lillegutt..



Lesekroken:)





Slike tallerkenhyller har jeg fått helt hekta på, og jeg kjøper slike nesten hver gang jeg kommer over en:)
De kan jo brukes til sååå mye forskjellig!..




Lillebror sitt hjørne!
Sengeteppe som henger over her var det første mormor-rute teppet jeg heklet:)







Må bare beklage den dårlige kvaliteten på bildene!

Tror jeg må ta meg en grundig kikk på innstillingene på kameraet i morgen,

men nå hopper jeg til sengs!

God natt!:)


7 kommentarer:

Elisabeth sa...

for et hærlig rom!! no glede æ mæ t å få pussaopp romme t marcus!! de e helt grusomt fælt!!:S
kjempe koslig!! blir inspirert!!:) du e så flink t å fikse! :)

SiljeVanilje sa...

Takk takk!:)
Romme t marcus e jo fint d da!!:)
E itj helt ferdi me herre romme enda æ eller, på dein andre sia av romme står d fler stabla me bøker og leika, så no e æ på bokhyllejakt!;)

Elisabeth sa...

huff ja.. ska finn nå lurt æ å for å putt litt leika i! romme e så lite, så veit loksom ikke kor æ ska gjør av alt:p hehe

kor har du kjøpt det søte lille bodre å stolan? va kjempe fint!!

SiljeVanilje sa...

hehe.. ja d samles opp! har kjøpt ny bokhylle t guttan no, så må få tak i nå kurva t dein, så kansje æ får gjømt uinna ræstn av leikan å!;)

Bordet og stolan kjøpt æ på obs!faktisk:) E væl et par år sia, men har sjett dæm har fått d inn på kampanje nånn gang i ettertid åsså... kjæm væl inn sånn no og da..:)

Elisabeth sa...

på obs! jøss! va så søtt!!:)
skuvsenga, har du kjøpt den på IKEA? har sett litt på den dem har.. lyst t å kjøt den når marcus ska ha my seng... :)

Anette {foreldremanualen} sa...

Utrolig fint! Elsker slike lysslynger.

Anonym sa...

hvor har du kjøpt lysene i tallerken hylla?