fredag 20. november 2009

Bare ei uke igjen!!


Nå er det bare ei uke igjen til den store julepyntedagen!!:)
Neste fredag skal julegardinene opp, adventsstakene og julestjerner settes i vinduene, juleputer i sofa, slagbenk og stoler... og jeg skal begynne å pakke ut av alle julepynt eskene!
Jeg gleder meg!!:)

Min kjære er på jobb i kveld og barna sover søtt i sengene sine, så nå skal jeg kose meg i sofakroken med X faktor og bruksanvisninger...

..for julenissen har vært her tidlig i år og jeg har fått meg nytt kamera!!!:)

Ønsker alle en riktig god fredagskveld!
:)

3 kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

ÅÅÅH!!!Som vi gleder oss:)Satt å smilte når eg las innlegget ditt:)
Kos deg i kveld og ønsker deg ei flotte helg:)
Klem frå Astrid:)

Monica sa...

åhhh ja gleder meg kjempemye, det blir jammen kjekt:) Stæsjing til jul er jo bare sååå gøy! Ønsker deg ei nydelig helg:) Gratulerer så masse med nytt kamera:) klem fra Monica

Lillan sa...

Hei:)

innom for å ønske deg god helg!! ja tenk at det nå er bare en uke igjen!! skikkelig kos:)

Jeg starter alltid med å ta frem juledagboken her i huset, der skriver vi hva vi gjør i hele julemnd og setter inn bilder:) det er såå gøy å se fra år til år! Det kalles minner det! skikkelig kos.

Ellers synes jeg det er så koselig å se julepyntede vinduer hjemme hos folk:)) masse lys og glede;)

stor klem fra Lillan