torsdag 3. desember 2009

1 dag igjen...


...til juleferie!!:)
I morgen klokken 11:00 er den etterlengtede juleferien her for meg.
Jeg ser virkelig fram til å ha goood tid til alt jeg har planer om og har lyst til å få ferdig før julaften.. selv om julaften sikkert kommer like fort i år også..:)

Og ikke minst skal jeg huske på å ta meg god tid til å nyte disse koslige desember dagene!:)


Nå skal jeg sette meg ned med en kopp gløgg, og finpusse på siste innlevering for dette semesteret..
Også er det bare et koslig juleverksted i morgen tidlig med mine trivelige klassevenninner som står igjen på timeplanen!:)

En riktig god desemberkveld til dere alle!


1 kommentar:

Monica sa...

så nydelige bilder også så gøy det så ut å bake pepperkaker, helt hærlig og stemningsfullt. Iår har jeg baket franske pepeprkaker, så jeg tror rett å slett ikke jeg orker lage vanlige, men jeg må innrømme det fristet maks når jeg kom inn her. Ønsker deg en nydleig 2. søndag i advent. klem monica