tirsdag 16. november 2010


Jeg har nå to uker helt skolefri,
 perfekt for å komme skikkelig i gang med juleforberedelsene..


Det begynner å bli lenge siden jeg tok frem julebøkene og de gamle julebladene, og planleggingen av årets julemåned startet..
Så nå er det vel på tide å komme i gang også, om jeg skal komme i havn i god tid før julaften..
Det skal jo settes av masse tid til å bare kose seg i desember også.. :o)

Årets julegaver har jeg heldigvis kommet godt i gang med, så nå er det litt forskjellige småprosjekter her i huset som skal prioriteres de nærmeste dagene..


I dag har guttene og jeg vært flinke å hatt storrengjøring, leke sortering og litt ommøblering på gutterommene, 
og som belønning til både mor og barn så vi en julefilm før leggetid:o)

Så nå sover de begge to så søtt under sine rene og pene dyner

God tirsdagskveld til deg som stikker innom!
:o)

Ingen kommentarer: